Všeobecné, platební a stornopodmínky pro individuální rezervace
Příjezd/Odjezd:
Check-in(přihlášení k pobytu): od 14:00 hod
Check-out(odhlášení z hotelu): do 12:00 hod
NOVINKA: Samoobslužný kiosek v lobby hotelu.
Chcete se vyvarovat frontám na recepci hotelu při přihlášení nebo odhlášení z hotelu? Máme pro Vás připravený samoobslužný kiosek, kde si sami zajistíte tyto dvě služby. Kolegové v hotelu Vám budou samozřejmě na místě k dispozici.
Check-in a Check-out lze provést i přes mobilní aplikaci "MyAlfred".
Aplikaci "MyAlfred" si můžete stáhnout zde: Android App nebo iPhone App .
Depozit:
Při příjezdu vás požádáme o složení vratné zálohy ve výši 2 000 Kč (80 EUR) jako záruku pobytu. Zálohu je možné uhradit pouze kreditní kartou.
Povinné poplatky:
Poplatek z pobytu ve výši 40,- Kč za dospělou osobu a den je splatný při příjezdu.
Snídaně:
Snídaně probíhá v hotelové restauraci ve všední den od 6:30 do 10. Víkendy a svátky od 7:30 do 10:30 a je zahrnuta v ceně pokoje.
Úklid pokoje:
Průběžný úklid Vašeho pokoje probíhá 1x za 3 dny.
Pokud si budete přát, zajistíme každodenní úklid Vašeho pokoje a to za malý poplatek 210 Kč za pokoj a den.
V ceně průběžného úklidu pokoje jsou zahrnuty následující služby: utření prachu, výměna ručníků, výměna ložního prádla, umytí koupelny a WC, vynesení koše.
Parkování:
Pokud jste přijeli autem, je Vám k dispozici hotelové parkoviště. Parkování na hotelovém parkovišti je zdarma v průběhu celého Vašeho pobytu v hotelu.
Storno-podmínky:
a) pobyty na 1-2 noci včetně:
Bezplatné storno je možné min. 1 den před příjezdem.
V případě stornování objednaných služeb méně než 1 den před příjezdem nebo při nedojezdu, bude hotelem účtován stornopoplatek ve výši první noci objednaných služeb, které nebyly využity.
b) pobyty od 3 nocí a výše:
Bezplatné storno je možné provést min. 5 dní před příjezdem.
Při zrušení nebo zkrácení pobytu 4-2 dny před příjezdem, bude účtováno 50% z celkové hodnoty objednaných služeb.
Při zrušení pobytu 2 a méně dní před příjezdem, nebo při nedojezdu bude účtováno 100% z celkové hodnoty rezervace.
V případě předčasného odjezdu z hotelu bude účtováno 100% hodnoty objednaných služeb, které nebyly využity.
c) pobyty v termínu 29.12. - 31.12.:
Bezplatné storno je možno provést do 30.11. V případě zrušení rezervace po tomto termínu bude hotelem účtován stornopoplatek dle následujícího:
- 29-21 dní před příjezdem: 20% z celkové ceny pobytu
- 20-14 dní před příjezdem: 40% z celkové ceny pobytu
- 13-7 dní před příjezdem: 80% z celkové ceny pobytu
- 6-0 dní před příjezdem: 100% ceny pobytu
Při využití cenové nabídky "platba předem /non-refundable" je vyžadována celková platba pobytu v den rezervace. Cena rezervace je nevratná. V případě změny či zrušení rezervace bude hotelem účtován poplatek v hodnotě 100% ceny rezervace.
Pozn.: Tyto podmínky jsou platné na individuální rezervace a na rezervace z našich webových stránek. Uvedené storno podmínky nejsou platné pro skupiny. Skupinové storno podmínky Vám rádi zašleme na vyžádání.
Garance pobytu a zrušení rezervace:
Jako garance je požadovaná kreditní karta nebo předplatba první noci pobytu.
Pro rezervace v období od 29.12. - 31.12. vyžadujeme 100% předplatbu pobytu, splatnou v den potvrzení rezervace.
Chcete-li zrušit rezervaci, je nutné ji zrušit on-line, emailem nebo se případně obraťte na oddělení centrálních rezervací nebo na recepci hotelu pro potvrzení zrušení.
Pokud storno neprovedete, bude Vám účtován poplatek ve výši první noci. Deposit/rezervační poplatek je nevratný.
Platba v hotelu:
Pobyt je možné uhradit platební kartou nebo dárkovým poukazem "PYTLOUN HOTELS". Pokud budete chtít platit v hotovosti, informujte nás prosím předem.
Akceptujeme tyto platební karty:
VISA, MasterCard, Diners/Discover, UnionPay, JCB.
Kontakt & fakturační údaje:
Kontakt: Pytloun Hotel Liberec | Fakturační údaje: LBPHL Management s.r.o. |